Dålig bloggning jag vet..

Hej!♥
Dom här dagarna har jag vart på Ung08 hela tiden haha , det är helt okej .. har träffat typ 1000 nya människor roligt faktiskt! :) Idag åkte jag dit med Melina .. Sen va jag med Maia , Olivia , Jossan , Alex , Jelle och niklas .. Sen gick jag till Melina och träffade lite fler sen gick vi till Filippa , Liv och Nikita .. vi kollade på när Ibbe (filippas ex.) sjöng på scen , han va GRYM!!! Filippa moste vara stolt för att hon känner han :D hihih. Sen Träffade vi Melinas syrra och vet ni vilka hon va med??!! MANGE MAKERS!!! OMG jag hälsade på dom och allt hiihhiiih Feett glad :D :D Sen taggade jag hem och lite så... pallar inte berätta allt vi gjorde men aa.. Och nu sitter jag här i min ensamhet.. haha kollar lite fb och messar med lite folk :) Imorrn vet jag inte om jag pallar ung igen , Har varit där varje dag nu och på lördag är det ju TheVoice så ska bara vara hemma en dag. Tänkte vara med Maia , Vi ska vara hos henne och bara chilla , Kolla film osv. Käka lite Thai-Mat b.la .. MUMS :) Men har inte så mycket mer att berätta .. Men ni får ha det så bra så hörs vi antingen imorrn elr längre fram.. PUSS :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0