Godmorgon , elr ska vi säga godag?

Hej!♥
Vaknade nyss ... och såg att Olivia typ har ringt mej 500 gånger på luren , hahah ska iaf vara med henne idag!
Hon behövde tydligen åka in till stan vilket jag värkligen INTE pallar .. är sket trött :(
Men vi får se hur det blir. Igår va jag med Affe , Simon , Marcus , Dillon och Anton.. sen några till jag inte kännde. Vi gjorde typ ingenting va i gullmars :P kul jag vet. Åkte hem runt 11 nångång. Sen har jag fotbollsträning... årkar inte det heller , men har faktiskt lite ont i halsen så venne om jag ska gå , vi får se :)
Men nu tänkte jag äta lite frukost / Lunch , Ni får ha det så bra så hörs vi! PUSS :love:
Har bildbrist så ni får lite gammla bilder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0