här ska det stå någooooot :P

Hej på er! hur mår ni? Själv mår jag braa. Idag har jag vart med Anton. Vi va först lite i sandsborg och sen taggade vi till enskede skola och chillade dära , sen skulle han hem och äta då mötte jag Melina och vi åkte hem till henne , slaggar här inatt dåra. Just nu sitter vi på ballkongen och lyssnar på lite musik. Trevlaaaaans.
Imorrn ska jag då träffa Anton igen hahah , Lennie , Melina och Isak. Isak har man ju inte ens hört av på hela lovet så det blir ju kul om den lille korven oxå joinar :) Sjukt att sommarlovet snart är slut... pallar inte med skolan. Betyg och grejer , kommer avlida så hoppas ni kommer på min begravning :D Men nu ska alex ringa mej så ska prata med han , Puss å Hej :love:




Colours-hands-little-pearls-lovely-rainbow-sun-favim.com-74661_large



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0