Längesen nu..

Hej på er!♥
Hur mår ni .. själv är det lite snurrigt eller vad man ska säga ..
Hänt massa saker osv. I helgen hade jag faktiskt skit trevligt , va med Amie , Natou och många fler..
På lördagen så va vi i högdalen och blev jagade av A*** , haha´skit kul :P
Sen nu i helgen har jag , Melina och Amie bestämt lite saker som kommer bli skit nice!
Anledningen till att jag inte har skrivit är för att jag inte har någon dator just nu. Och har inte riktigt haft tid för det heller om jag tänker efter.. men kommer blogga mera sen bara så ni vet :) Men nu sitter jag i datasalen i skolan och ska välja en författare att skriva om , jätte kul .. värkligen..
Men nu moste jag fortsätta jobba , vi hörs!♥ puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0