Säms uppdatering .. igen..

Hej på er!♥
Idag har jag vart i skolan som vanligt då.. Har bytt klass nu då till 8a  , men det blev faktiskt bra!
Trivs i den klassen och så. Sen har jag bytt elevensval oxå så jag ska koncentrera mig bättre .. så det är typ jag och 3 till.. särklass? närå ;) Efter skolan va jag lite med Diana vi chillade i parken och köpte godis. Ikväll ska jag bara vara hemma , kommer somna när som helst.. men tänkte iaf kolla på idol som har börjat nu :) Treeevligt. Sen nu pratade jag nyss med Elise och hon sa att hon kunde göra en header till mej! Vet inte när den kommer upp men det ser ni ju? ;) ska ladda ner musik till mobilen nu , PUSS
shiiiet gammal... ser ut som ett anus på bilden hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0